Libru di adesivi statici lavabili riutilizzabili cum'è rigali per i zitelli

Libru di adesivi statici lavabili riutilizzabili cum'è rigali per i zitelli

Breve descrizione:

Materiale:Carta + silicone/TPE/TPU

Taglia: 30.5X23.5cm o persunalizatu

Tema: Animale / Foresta / Mari / Spaziu / Dinosaur / duttore o persunalizatu

Features: Nisuna cola, senza stickers residui, ancu lavabile è riutilizzabile

imballaggio: Ogni pacchettu di libri di sticker in un saccu OPP o persunalizatu

Cunsiglii: S'ellu ùn hè micca appiccicosu, significa chì u sticker hè bruttu, per piacè lavate l'sticker o pigliate acqua nantu à l'sticker.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

ico- (2)

U libru di sticker hè una attività d'apprendimentu eccezziunale chì aiuta i zitelli à sviluppà una forte capacità motoria fina è prumove u ghjocu creativo.Chì i zitelli aghjunghjenu più pensamentu è osservazione, per migliurà a capacità di coordinazione manu-ochju-cervellu di u zitellu.

Amparate mentre ghjucate

ico- (3)

Cuminciate à decorate a stanza cù u vostru zitellu.Decals statici pò esse usatu cum'è decals di finestra.Sicondu e so preferenze, i zitelli ùn ponu micca solu appiccicà nantu à i libri di sticker, ma ancu nantu à a finestra, vetru, specchiu è altre superfici lisce, cumplettà l'esperienza di ghjocu pratica è cultivà a creatività è l'imaginazione di i zitelli.

Libri di sticker statici per i zitelli DIY

ico- (1)

Libru di sticker staticu per i zitelli fattu di materiale PVC durable è impermeabile, cù stampa chjaru è culore luminoso, micca faciule da sbiadisce o rompe, senza odore peculiare è riutilizabile.I manichi portatili è i pads appiccicosi pieghevoli portanu comodità per i zitelli o viaghji di famiglia.

Design Durable è Portable

Gran rigalu per i zitelli di 2-4 anni

I nostri stickers ponu esse gettati in modu pulitu è ​​​​reutilizabili.Hè un grande rigalu per un zitellu.I zitelli seranu felici di riceve un grande rigalu per l'anniversari è Natale.

libri - 1
libri-2
libri-3

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi