Di chì hè fattu un sticker di strass?

Rhinestone hè una imitazione di petra d'alta lustre fatta di vetru, pasta, o quarz gemme.

I strass originali sò stati truvati in u fiume Renu, da quì u nome.Ma avà a maiò parte di i strass sò fatti da a macchina, chì a marca più famosa hè Swarovski, Daniel Swarovski hà inventatu a machina per taglià è facette e pietre di cristallo.

Cù l'avanzamentu di a scienza è a tecnulugia, più è più diamanti artificiali appariscenu, chì sò più costuali, cum'è petre di vetro, petre acriliche è petre di resina.

pietre acriliche

I petri di vetru sò fatti di vetru è tagliati da a macchina, perchè u vetru hè trasparente, Normalmente a parte posteriore di e petre serà rivestita da una strata di metallu chì farà e petre brillanti è brillanti.Hè u più caru, pisanti è facilmente rottu quandu u trasportu.

petra acrilica

I strass acrilici sò furmati da iniezione di muffa, hè a produzzione di massa, low cost, ligere è bonu per u trasportu.U culore puderia esse persunalizatu secondu u PANTON COLOR NO.È ancu facilmente persunalizatu in diverse forme cum'è i vostri bisogni.

strass

I strass di resina sò fatti per gocce di resina in u moldu di silicone.Allora e petre di resina puderanu esse fatte cù più facetti di tagliu, pare più brillanti chì l'acrilicu.

Sopra 3 tippi di petre sò i più utilizati per stickers è decorazioni di casa.Ogni stile hà i so vantaghji è svantaghji.Normalmente sceglite ciò chì vulete secondu ciò chì sò questi stickers utilizati.

Per esempiu, i stickers faccia è pittura, strass di resina seranu megliu, postu chì pare più brillanti.Se vulete decorate qualcosa cum'è un tumbler o una scatula di imballaggio chì generalmente serà lavatu o utilizatu fora, e petre acriliche seranu megliu, postu chì a petra acrilica hè più stabile.In tuttu, sè vo avete abbastanza budgetu, a petra di vetru hè più adattata per tutti.Siccomu pare lussu è u più brillanti.


Tempu di post: May-07-2022