Cumu disegnà una linea di taglio à l'opera d'arte di un sticker?

Chì ghjè una linea cut in design?

Una linea di cut hè un percorsu chì si mette intornu à u vostru disignu per dici esattamente cumu si deve esse tagliatu.A maiò parte di i stickers presentanu un bordu biancu intornu à u disignu - questu hè ciò chì crea a linea cut.

Prima di disegnà a linea di taglio, avete bisognu di diferenze trà u tagliu di basgiu, u tagliu di u sangue è u tagliu di sangue.

Adesivi fustellati

Stu termu significa solu stickers persunalizati.Sia u materiale di sticker sia u materiale di supportu dà à i vostri stickers fustellati persunalizati una forma unica cum'è l'opera d'arte nantu à questu!

Adesivi Kiss Cut

L'adesivi personalizzati di tagli di bacia includenu taglii ligeri in u cunfini di i vostri stickers.Quandu l'adesivi sò creati cù tagli di basgi, significa chì ponu facilmente sbucciate da u materiale di supportu è u materiale di supportu resta intactu.Tagli di basgi multipli nantu à un sticker sò generalmente chjamati "foglia di sticker".

出血刀线

Se vulete i vostri stickers individuali senza bordu biancu, aghjunghje l'Area sanguinante durante a stampa chì aiutarà l'adesivi à vede più simplice.

出血和留白刀线

A nostra fabbrica hè specializata in diversi stickers persunalizati per più di 10 anni, è i prufessiunali prufessiunali in casa aiuteranu à disegnà a linea di taglio secondu e vostre esigenze.Calchì volta ci dite solu quale tema preferite, i nostri diseggiani aiutanu à furnisce l'opera d'arte per voi di sceglie.


Tempu di post: 27-May-2022